15 perc dühös zsírégető. A legnagyobb HIIT tréningek: 10 legjobb oktató és edző a legjobb képzésükről

Rövid, de kőkemény – érnek valamit a gyors edzések?

15 perc dühös zsírégető hogyan lehet azonnal zsírégetni

Április Rövid, de kőkemény — érnek valamit a gyors edzések? Vagy legalábbis pontosan mire elég, ha naponta nem tudsz egy órát szakítani a mozgásra? És mi van, ha naponta háromszor 10 percre érek rá mozogni?

15 perc dühös zsírégető fogyni gyorsan korea

Esténként percet tornázom, a videókra általában a Youtube-on bukkanok, így ki sem kell mozdulnom otthonról, hiszen az utazás sok időt venne el. 15 perc dühös zsírégető 24 perces edzésekkel csábítanak vagy akár kevesebbel. Jól csengő tipp, hogy napi Mennyi idő után van eredménye a gyors edzéseknek?

Blikk Rúzs Ahogy múlnak el felettünk az évek, egyre nehezebb kontrollt gyakorolnunk a súlyunk felett és ez a tény még súlyosabbá válik, ha a hanyagul összedobott étrend mellett felhagyunk a mozgással vagy soha nem is volt szerves része az életünknek. Bizonyos kor fölött pedig az addiginál is nagyobb kínszenvedéssel mennek csak le a kilók. Mutatjuk, mit kell tenned, ha már elmúltál negyven.

Az eredmény megmutatkozása azonban tényleg nagyon változó — függ a súlyfelesleg mértékétől, az alkati sajátosságoktól, az önmotiváló képességtől is. A lényeg, hogy pusztán azért ne vessük ki az edzést az életünkből, mert nincs időnk rá.

Kár, hogy nem igaz. Nemrég például másodperces edzéssel kampányolt a világ egyik legnépszerűbb életmódmagazinja, ami marketingfogásnak kiváló, de lássuk be, másodperc még egy tisztességes bemelegítésre sem elegendő.

Hogyan kell fürödni a fogyás érdekében?

A HIIT minden bizonnyal a krónikus időhiánynak is köszönheti népszerűségét, hiszen akinek valóban fontos a teste karbantartása, 30 percet még csak-csak kiszakít valahogy az edzésre. A rövidebb időtáv senkit ne tévesszen meg: az edzés kőkemény: extrém intenzív szakaszok és rövid pihenőfázisok váltják egymást. Persze a rövid edzésidőért cserébe be is kell dobnunk magunkat.

Az ilyen típusú edzéseken mindig két izomcsoportra fókuszálnak.

Íme azok a szabályok, amelyeket követve sikerülhet ledobni magadról az extra kilókat 40 felett.

Mire az egyik izom kimerülne, jön a másik. Ugyanakkor fontos, hogy a tréningprogramunk az edzettségi szintünkhöz és a korunkhoz igazodjon.

15 perc dühös zsírégető legjobb fogyókúrás közösségek

Állítsanak össze olyan négy gyakorlatból álló sort, amelyek pulzusemelő hatásúak. Ilyen például a négyütemű fekvőtámasz.

Melyek a fürdők?

A sok kicsi sokra megy elv alapján napi többször ad lökést az anyagcserének, így fogyni vágyóknak is hatásos lehet. A szavazók többségének véleménye szerint: Inkább hetente pár órát. Megszoktuk, hogy az aerobikórák 60 percesek, ász sütemények fogyás az iskolai tornaóra is Aki azonban a nulláról kezdi, annak napi 10 perc mozgás is sokat jelenthet, amit aztán érdemes hétről hétre kicsit megnövelni.

Szóval ne legyenek illúziói senkinek, napi 10 perces tornától még nem lesz senki bálkirálynő, ugyanakkor léteznek hasznos gyors edzések. Tetszett a cikk?

Lehet, hogy érdekel