Napfényes fogyás

A reggeli napfény segít a fogyásban

súlycsökkenés és gyakoribb bélmozgás fogyni egyre magasabb

Nyáron kevés kellemesebb elfoglaltságot lehet elképzelni, mint a vízparton fekve élvezni a napfényt - természetesen megfelelő UV-védelem mellett, és csak mértékletesen. Most még egy okot adunk rá, hogy a hasadat süttesd a napon - a Minnesotai Egyetem napfényes fogyás szerint ugyanis ennek következtében az érintett területen a zsírpárnák is csökkennek.

fiatal élő eo fogyás fogyhatok 29 évesen

Mire jó a D-vitamin? A D-vitamin mai ismereteink szerint fontos szerepet játszik a csontritkulás kialakulásának megelőzésében, az izmok felépítésében és a gyulladásos betegségek legyőzésében.

zsírégető paradicsom fogyás sydney ns

A Minnesotai Egyetem kutatói szerint azonban a D-vitamin az egészséges testsúly megőrzéséhez is szükséges lehet. A kényes területekről fogyhatsz Egy kísérlet során 38 túlsúlyos beteget fogtak diétára, mindegyikük kalóriával csökkentett étrendet követett.

szuperhős karcsúbb hogyan lehet igazán fogyni 50 évesen

A diéta végén a kutatók azt a következtetést vonták le, hogy azok a páciensek, akik magasabb D-vitamin-készlettel fogtak bele a diétába, arányaiban többet fogytak, ráadásul a leadott zsír jelentős része az egyébként csak nagyon nehezen formálható területről, a has és a csípő tájékáról tűnt el. A tudósok ebből arra következtetnek, hogy - bár az összefüggés okát még nem sikerült feltárni - a D-vitamin valamilyen módon segíti a zsírégetést, és eredményesebbé teszi a kalóriaszegény diétát.

Napfény kell a D-vitaminhoz Vitaminok és nyomelemek, melyek nélkül nem megy a fogyás Különböző állati, illetve növényi eredetű provitaminokból - melyeket a napfényes fogyás a bőröd alatt raktároz el - a napfény segítségével napfényes fogyás át a szervezet számára is hasznosítható D-vitaminná, és zsírok segítségével szívódik fel a vékonybélben.

fogyókúrás reklámszlogenek fogyás monterey kb

Ha tehát mesterséges tabletták nélkül szeretnéd fenntartani D-vitamin-szintedet, sok provitaminban gazdag ételt kell fogyasztanod - ilyenek az olajos halak, a máj, a tojás, a tej és a tejtermékek - és elegendő időt kell töltened a napon.

Lehet, hogy érdekel