Testsúlycsökkenés a testtípusod alapján

Testsúlycsökkenés a testtípusod alapján, Ital és élelmiszer - Blog be healthy

Változtatnia kell-e étrendjét a testtípusa alapján? A testtípus-diéta igent mond… Mi a testtípusod? Ön ektomorf, mezomorf vagy endomorf? Nem tudod? Én sem tettem. Kiderült, hogy a legtöbb ember a testtípusok kombinációja.

Ezenkívül a testmozgás és a táplálkozás megváltoztathatja a testtípusodat, így tulajdonképpen van némi irányításod felett. Vessünk egy pillantást a testtípusokra. A testtípusok Az es években William Sheldon pszichológus megalkotta a három testtípust vagy szomatotípust: ektomorf, mezomorf és endomorf.

testsúlycsökkenés a testtípusod alapján

Ezek a kategóriák nem csak testalkat formák, hanem biokémiai és anyagcsere különbségek is vannak. A koncepció az, hogy ha tudod, hol tárolja a tested a zsírt, akkor ennek megfelelően étkezhetsz. Az is, hogy tisztában van azzal, hogy a szervezet mely ételeket metabolizálja a legjobban, segít meghatározni, mit kell enned.

  1. Fogyás testtípus szerint - Fogyás testtípusom
  2. Távolítsa el a hasi zsírokat
  3. Fogyás a testtípusomhoz.
  4. Alma vagy körte alakod van? Így fogyj testtípusod szerint - Fogyókúra | Femina

Ez elég ésszerűnek tűnik Az Ectomorph testtípus Az ektomorfok csontstruktúrája kicsi, vékonyak, gyors az anyagcseréjük, és jól tolerálják a szénhidrátokat.

Hosszú végtagok és keskeny vállak vannak. Ha olyan vagy, mint én, akkor megvan az Ectomorph Envy…, mert sokat ehetnek anélkül, hogy híznának. Előfordulhat azonban, hogy diétázniuk kell, mivel anyagcseréjük lelassul az életkor előrehaladtával. Ha ektomorf vagy, akkor jól fogsz teljesíteni a magas szénhidráttartalmú és alacsony zsírtartalmú étkezési tervekben. További információ az étkezési szabályokról később.

A mezomorf testtípus Mesomorf barátaink közepes csontfelépítésűek. A mezomorfok könnyen felépítik az izmokat. Ha mezomorf vagy, akkor az izmok százalékos aránya nagyobb, mint a testzsíré. A nálad lévő zsír egyenletesen oszlik el. Ami az étrendet illeti, fehérjék, szénhidrátok és zsírok keverékével a legjobb.

Az Endomorph testtípus Az endomorfok kevésbé aktívak, nagyobb a csontstruktúrájuk, nagyobb test- és zsírtömegük van kevesebb izommal. Ha endomorf vagy, akkor a felesleges kalóriád valószínűleg zsírként tárolódik.

Szegény zsírokat és fehérjét kell enned, mert nem tolerálod jól a szénhidrátokat. Combo testtípusok Sok ember ezeknek a testtípusoknak a kombinációja A testtípusok kombinációjára testsúlycsökkenés a testtípusod alapján az ecto-endomorph Az endo-ektomorfok viszont a felső testükön viszik a zsírt, vékony csípőjük, lábuk és combjuk van alma alakú. Hogyan állapítható meg, hogy milyen testtípus ok van Nem kell támaszkodnia arra, hogy bámulja magát a tükörben, és elemzi a testalkatát, hogy kiderítse, milyen testtípusa van… Itt van egy egyszerű és gyors teszt, amely felfedi a testtípusodat!

Keményítőtartalmú szénhidrátot fogyaszthat, ezért élvezzen egy kis zabot, burgonyát, édesburgonyát, barna rizst és quinoát. Ehet egy nagy adag tésztát is, és könnyen metabolizálhatja. Olyan szerencsés vagy!

Fogyás testtípus

De ne felejtsük el, hogy a fent említett finomítatlan szénhidrátok egészségesebbek, ezért valószínűleg hetente egyszer elegendő a tészta. Néhány gyümölcs, amely tökéletes az ektosz számára, az őszibarack, a papaya, a mangó, a banán, az ananász és az avokádó.

A brokkoli, a sárgarépa, a karfiol, a kelbimbó és a cékla jó zöldség az Ön számára. Az ektosokat egészséges zsírok fogyasztására ösztönzik Az ektomorfokra jó fehérjék közé tartozik a tojás, a csirke és a vörös hús. Fehérje turmixokat javasolnak az ektók számára a testépítő helyek is. Szórakoztató tény: A testépítő webhelyek sokat beszélnek a testtípusokról, konkrét edzéseket kínálnak a típusok számára, és étkezési terveket kínálnak az egyes testtípusokhoz.

Olvasóik sok időt fordítanak testük gondozására, így az a tény, hogy testtípust diétáznak, megfelelő támogatásnak tűnik az étkezési tervekben. Vissza az ektoszhoz. A harapnivalóinak egészségesnek és tápanyagokkal telinek kell lennie Íme néhány további ötlet arról, hogyan kell enni egy ektomorfnak.

testsúlycsökkenés a testtípusod alapján

Javasoljuk, hogy fogyasszon alacsony zsírtartalmú fehérjéket, például halat, babot, lencsét, görög joghurtot, tojást és fehér húst. Jól jársz teljes kiőrlésű gabonák és zsírok fogyasztásával. Azok a szemek, mint a zabpehely, a barna rizs és képtelen vagyok lefogyni quinoa a legegészségesebbek.

Ezek kielégítik a test rostigényét, miközben jóllaknak. A mezomorfok legtáplálóbb zsírjai az avokádó, a kókuszdió, az olívaolaj, valamint a diófélék és a magvak. Rengeteg gyümölcsöt és zöldséget kell fogyasztania. Ne feledje, hogy a bőr sok tápanyagot tartalmaz. Ezenkívül a friss termékek a legegészségesebbek. A gyümölcskonzervek általában tele vannak nátriummal és cukorral.

Ez lenne a tartós fogyás titka: Ajurvédikus diéta | Femcafe

Mindig ellenőrizze a címkéket, mert az élelmiszer-elemzés bonyolult! A teljes termék antioxidánsokkal és fitokemikáliákkal rendelkezik, amelyek egészséges immunrendszert tartanak és segítik az izmok helyreállítását. Mindig próbáljon meg feldolgozatlan ételeket enni.

Kattintson ide a mezomorf étkezési tervhez. Az Endomorph-diéta Ha endomorf vagy, egészséges zsírokat kell fogyasztanod, és figyelned kell a szénhidrátbeviteledet. Az alacsony zsírtartalmú tejtermékek, baromfi, halak - különösen zsíros halak - olívaolaj, repceolaj, avokádóolaj, tojás és nem trópusi diófélék mandula, mogyoró és dió mind jó fehérjék az endosz számára.

A szénhidrátoknak nagyrészt gyümölcsökből kell származniuk nem csak szemekből.

Anyagcsere normál helyzetben és BÖJT során hasi zsírégetés t nemzet

A legtöbb gyümölcs kiválóan alkalmas endomorfokra, a dinnye és az ananász kivételével a magas cukortartalom miatt. A szárított bab és hüvelyesek, mint a vesebab, a csicseriborsó és a lencse jó az endomorfoknak és mindannyiunknak. A zöldségek kiválasztásakor válassza a nem keményítőtartalmúakat: brokkolit, karfiolt és zellert.

Az édesburgonya, a jam, a sárgarépa és a kukorica kissé keményítőtartalmú, de egészséges és rendben van. A legjobb gabona az endosz számára a teljes kiőrlésű vagy teljes kiőrlésű gabona vagy kenyér.

Az endomorfok szénhidrát- és inzulinérzékenyek Az üres kalóriatartalmú ételeket, a kalóriatartalmú, de nem tápláló ételeket nem szabad gyakran fogyasztani. Ide tartoznak a fehér kenyér és rizs, üdítők, sportitalok, energiaitalok, tésztafélék kivéve teljes kiőrlésűbagelek, cukorkák, pékáruk, alkohol, magas zsírtartalmú étolajok pálma és kókuszdiófinomított gabonafélék, feldolgozott vagy sült ételek, tejszín, fagylalt, tejszínhab, magas nátriumtartalmú ételek és vörös húsok.

Ezek egy része NAGY áldozat, ezért rendben van, ha alkalmanként megcsalunk. Kattintson ide az endomorf evéssel kapcsolatos tippekért. Általános fogyókúrás mutatók Akár kipróbálja a testtípus-diétát, akár nem, tekintse át a fogyás ezen általános szabályait.

Lehet, hogy ismer ezek közül néhányat, de talán talál egy új trükköt: Igyon sok vizet, különösen étkezés előtt. Használjon egy kis tányért, hogy kevesebb ételt tegyen rá.

testsúlycsökkenés a testtípusod alapján

Minimalizálja a cukorbevitelt annyira nyilvánvaló, de annyira nehéz. Ne igyál túl sok keményítőt. Ne igyon szódát vagy gyümölcsitalokat annyi cukrot! Korlátozza az alkoholfogyasztást. Fogyasszon egész, feldolgozatlan ételeket. Senki sem akarja, hogy ez túl tele legyen ahhoz, hogy nagy étkezés után érezze magát.

testsúlycsökkenés a testtípusod alapján

Először töltsön fel zöldségeket és gyümölcsöket. Lassan egyél. Maradj aktív. Ez lehet alacsony hatású tevékenység vagy testmozgás, például napi perc séta. Eleget aludni. A legfontosabb diéta tipp Ne diétázzon!

Változtassa meg étkezési szokásait és életmódját, hogy több egészséges ételt vegyen be, és fogyasszon kevésbé egészségtelen ételeket.

A helyes étkezés életmódbeli változás. Amikor készen áll arra, hogy elkötelezze magát amellett, hogy táplálja testét, amire szüksége van, képes lesz ragaszkodni egy tápláló étkezési tervhez. Nem a nélkülözésről szól. Különféle, Önnek megfelelő ételek fogyasztása olyan, mint a fogak, a bőr, a haj stb. Szeresse a testét, és jól bánjon vele. Testsúlycsökkenés a testtípusod alapján magát, és minden nap jutalmazhatja magát egy kis csemegével.

testsúlycsökkenés a testtípusod alapján

Az egészséges táplálkozás a fogyás, a kecsesen megöregedés, a betegségek elkerülése és a nagyszerű megjelenés legjobb módja! Nagyon sok biológia támasztja alá a testtípus-étrendet, ezért nem testsúlycsökkenés a testtípusod alapján kipróbálni, ha ennyire hajlik.

Vannak, akik energikusabbnak érzik magukat, amikor a testüknek megfelelően étkeznek. Fontolja meg, hogy beszéljen orvosával vagy táplálkozási szakemberével, hogy megbizonyosodjon arról, hogy étkezési terve megfelel-e táplálkozási igényeinek. A testtípus-diétával van egy nagy probléma… Mint fentebb említettem, sok ember többféle testtípus keveréke.

Valójában ez egy nagyobb probléma a diétákkal általában Nem személyre szabottak. És kudarcra állítottak. És tegyen valamit, ami bizonyítottan segít mindenkinek javítani az egészségét, a kedélyállapotát és lefogyni, amíg Ön erre készül Néhány másodpercbe telik, és szó szerint bárki meg tudja csinálni Ez egyáltalán nem edzés, testmozgás vagy valóban fizikai

Lehet, hogy érdekel