A makrók számolása a fogyókúrás étkezésekhez, A vitaminok és a kalóriaszámolás

Makró célok a zsírégetéshez. Szénhidrát

Ha fogyni szeretnél, a makrókat számold!

Írta: Fábián Emese Ne a kalóriákat, hanem a makrókat számold, ha fogyni szeretnél. De mégis, mik azok a makrók, vagyis makronutriensek?

  • A hatékony zsírégetés elmélete és számításai | Clean Eating HU
  • Kezdőlap Fogyjon végleg: a makrók számolása a kalória helyett Ami a fogyókúrát illeti, az utóbbi időben új tendencia jelent meg - forradalmi potenciállal.

A szokatlan elnevezés nagyon is jól ismert tápanyagokat takar: a szénhidrátot, a fehérjét és a zsírt. Ezek adják a makrók három nagy csoportját, és mindnek egytől egyig megvan a maga elengedhetetlen szerepe a fogyásban.

Mi történik, ha diéta mellett megy az edzés is? Makró célok a zsírégetéshez. Szénhidrát A csodadiéták és a kalóriák bűvöletében hajlamosak vagyunk figyelmen kívül hagyni a makrotápanyagokataz csak a gyúrósoknak való jeligével. Azonban ne csodálkozzunk, ha ilyenkor izomból adjuk le súlyfeleslegünk jelentős részét, alig marad energiánk, és löttyedt fazont látunk, a bombatest helyett, a tükörben. Hogy mindezt elkerülhessük, szakértőnk, Kiss Gergely beavat minket a makrotápanyagok rejtelmeibe, és azt is megtudhatjuk, hogyan szabhatjuk őket magunkra.

Szénhidrát A szénhidrátok a közhiedelemmel ellentétben nem az ellenségeid akkor sem, amikor diétázol. A szervezet gyorsan lebontja őket, és az így keletkező energiát azonnal fel is használhatod, például testedzésre.

Mindannyian tónusos testre vágyunk.

Emellett a szénhidrátok a hangulattal és a jó közérzettel is szoros kapcsolatban állnak, mivel a boldogságért felelős szerotonin termelését is befolyásolják. Ha megfelelő mennyiségű szénhidrátot eszel, elkerülheted a diéta legnagyobb kerékkötőit, a stresszevést és a falási rohamokat. Fehérje A fehérjék köztudottan a diétázók legjobb barátai.

Nemcsak az izmok fenntartását segítik, de a szervezet más elemeinek is fontos építőkövei, például az enzimeknek és a hemoglobinnak.

A hatékony zsírégetés elmélete és számításai

A proteindús ételek ráadásul még laktatóak is, vagyis elérheted velük, hogy kevesebb kalória mellett is teltnek érezd a gyomrod, mert lassabban zajlik az emésztésük. A fehérje lassítja a glükóz véráramba kerülését, így nem kell tartanod a vércukorszint hirtelen megemelkedésétől, ami hamar ismét éhségérzetet idézne elő.

a makrók számolása a fogyókúrás étkezésekhez zsírvesztés gharelu upchar

Zsír A ketogén diétából tudjuk, hogy a zsír önmagában nem hizlal, akkor sem, ha arányaiban több kalóriát tartalmaz, mint a többi makro. A zsírnak ugyanakkor kulcsszerep jut a sejthártya felépítésében, az idegek és az agy egészségének fenntartásában, arról nem is beszélve, hogy elengedhetetlen a zsírban oldódó vitaminok felszívódásához.

Némiképp szintén lassítja az emésztést, stabilizálja a vércukorszintet és távol tartja az éhséget.

a makrók számolása a fogyókúrás étkezésekhez elveszíti a zsír szinonimáját

Hogyan számolj? Számos diéta épít az egyes makronutriensek arányára és a velük való sakkozásra.

Kalóriaszámolás hatékonyan - így tartsd a diétát

De vajon mi az ideális felosztás? Nos, a szakértők válasza szerint ez egyéntől függ. De irányelvek azért vannak.

Hatályos:

Ha tehát aktív nőként szeretnél fogyni, akkor az általában javasolt, napi kalóriás étrenden belül — gramm vagy — 1, kalóriányi szénhidrátot, 40 — gramm vagy — kalóriaértékű fehérjét, valamint 35 — 62 grammnyi — kalóriának megfelelő zsírt érdemes fogyasztanod.

Igen, ezek az irányelvek valóban elég tág mozgásteret hagynak, ennek oka pedig az egyéni különbségekben keresendő. Aki azonban a diétáját intenzív testedzéssel egészíti ki, annak nagyobb mennyiségre van szüksége a makrók számolása a fogyókúrás étkezésekhez a makróból.

a makrók számolása a fogyókúrás étkezésekhez zsírégetést a karjaidból

A fehérjék megfelelő arányára szintén oda kell figyelni, azért, hogy ne veszíts túl sokat az izmokból. Az egyes étkezések is tükrözzék az arányt Ha már megtaláltad a számodra ideális arányt, akkor ezt érdemes alkalmaznod az egyes étkezésekre is.

Így kiegyensúlyozott marad az energiaszintedés nem is éhezel meg túl gyorsan. Tartsd szem előtt, hogy a legtöbb étel egyszerre több makrót is tartalmaz: a lazac például fehérjében és zsírban is gazdag, míg a quinoa fehérjében és szénhidrátban is bővelkedik. Persze, nemcsak a mennyiség számít, ha a fogyásról van szó.

  1. Agresszív zsírvesztés 2 0
  2. Kalóriaszámolás hatékonyan - így tartsd a diétát
  3. Mikor célszerű a tápanyagbevitelt kalkulálnod?
  4.  - Если бы вы согласились мне помочь.
  5. Teljesítmény fogyás

Például a szénhidrát-zsír kombók közül az olívaolajjal sült répa még mindig jobban támogatja a célt, mint egy szelet csokitorta. Fotó: RF.

Lehet, hogy érdekel