Az alvás segít a fogyásban

A jó alvás segíthet a fogyásban is

az alvás segít a fogyásban lloyds vegyész fogyás

Itt van most: Kezdőlap » Cikkek » Egészségmegőrzés » Így segíti a fogyást az elegendő alvás Így segíti a fogyást az elegendő alvás Az alvásnak számos pozitív hatásai vannak, ennek ellenére sokan elhanyagolják, és csak órát szánnak erre a —szervezetünk számára igen csak szükséges- tevékenységre. Azt már az alvás segít a fogyásban legtöbben tudják, hogy elegendő alvás nélkül a fogyás sem lesz sikeres, de hogyan befolyásolja a diétánkat, és hogyan hat a fogyásra?

Esti stresszoldás, pihentető alvás, éjszakai testsúlykontroll A rossz minőségű alvás elhízáshoz vezethet és szabotálhatja a diétádat is. Tudd meg, hogy miért! A rossz minőségű alvás káros az egészségre, ráadásul elhízáshoz vezethet és szabotálhatja a diétádat is! A pihentető alvás hiánya számtalan egészségügyi kockázatot hordoz magában és a testsúlyunkra is negatív hatással lehet. Ennek oka, hogy a kevés vagy rossz minőségű alvás növeli az ételek iránti sóvárgást, hiszen két, az étvágyat szabályozó hormon szintjének rendellenes változását vonja maga után.

A fogyás és az alvás kapcsolata Számos kutatás bizonyította, hogy az elegendő, azaz napi 8 óra alvásra szüksége van a szervezetnek, többek között a fogyás szempontjából is. A kevés alvás ugyanis a gyenge munkateljesítmény és az ingerlékenység mellett alacsony energiaszintet eredményezhet, ami az étkezési szokásokat is jelentősen befolyásolja.

Ezt például egy kísérlettel is bizonyították, aminek a résztvevőit óra alvás helyett maximum 5 órát engedték aludni.

az alvás segít a fogyásban karcsúsító szalon a közelben

Ez azt eredményezte, hogy kevés alvás után jobban vágytak a cukrosabb és zsírosabb ételekre, nem csak nap közben, hanem éjszaka is. Mivel a kevés alvás kevés energiát eredményez, a hiányzó energiát evéssel igyekszünk pótolni.

az alvás segít a fogyásban zsírvesztés eredményei 1 hónap

Az energiaszintünk tehát jelentősen befolyásolja a diétánk eredményességét. Tudni szeretnéd, hogy Neked hogy áll az energiaszinted?

az alvás segít a fogyásban test karcsú krem

Töltsd ki ingyenes vitalitási kérdőívünket, amit ITT találsz. Energiaszintünket az alvás mellett az életmódunk is befolyásolja, ezért nagyon sokat számít az étkezési szokásunk.

A jó alvás segíthet a fogyásban is

Éppen ezért gondoskodtunk róla, hogy étlapunkon olyan diétás ételek szerepeljenek, amelyek minőségi — glutén, cukor, tej és tejtermékmentes- alapanyagokból készülnek. A fogások országszerte rendelhetők.

Nyugodt, mély, pihentető alvás relaxáció. Zavaró reklámok nélkül!

Az alvás további pozitív hatásai Kisimult arcbőr, kevesebb ránc — a kevés alvás által megemelkedik a stresszhormonok mennyisége, ami a természetes kollagéntermelés csökkenéséhez vezet, tehát beindul a korai öregedés. Az elegendő alvás jót tesz a kollagéntermelésnek, valamint az arc is ragyogóbb és kisimultabb lesz. Segíti a cukorbetegség megelőzését — az alvás megfelelő mennyisége és minősége csökkenti az inzulinérzékenységet.

az alvás segít a fogyásban egészséges köretek fogyni

A kevés alvás miatt a szervezetnek több inzulinra lesz szüksége, ezáltal többet kezd el termelni, ami inzulinrezisztenciát eredményezhet. Jobb koncentráció — számos kutatás bebizonyította, hogy azok, akik elég időt szánnak az alvásra, sokkal gyorsabban sajátítják el az új ismeretanyagokat.

Betegségek elkerülése — mivel a kevés alvás növeli a stresszt, a stresszhormon szintje megemelkedik, így nagyobb eséllyel alakulhat ki rák vagy szívbetegség.

az alvás segít a fogyásban apa lánya fogyás

Elegendő alvással azonban csökkenthetjük a betegségek kialakulásának kockázatát.

Lehet, hogy érdekel