Aki fogyni akar

Ezt ajánlja a szakember, ha fogyni akar
Itt van most: Kezdőlap » Cikkek » Szakértői blogok » Táplálkozás » Ehet-e gyümölcsöket az, aki fogyni akar? Íme, a meglepő válasz Ehet-e gyümölcsöket az, aki fogyni akar? Íme, a meglepő válasz Mindenféléket olvashatunk arról, hogy a gyümölcsök fogyasztása javasolt-e akkor, ha valaki megválna a pluszkilóitól. Eláruljuk az igazságot a gyümölcsökről, illetve a népszerű gyümölcsök kalória- és szénhidráttartalmát is megtudhatod cikkünkből. Ajánlottak a gyümölcsök vagy sem?

Egyre inkább megdőlni látszanak azok az elméletek, melyek szerint csakis úgy lehet sikeres a fogyókúra, ha sanyargató koplalásra fogod magad, és heteken keresztül salátán élsz.

A kutatók régóta sejtik, hogy a gondosan összeállított étrend és a testmozgás mellett a rendszerességnek is nagyon komoly szerepe van, ami a testsúlyt illeti.

aki fogyni akar

Aki fogyni akar új kutatás pedig egyenesen arra világított rá, hogy a magas zsírtartalmú étrend - természetesen szigorú szabályok betartása mellett - akár még a fogyást is elősegítheti. Klinika vizsgálat bizonyította zsírok pozitív hatását Sok mítoszt döntött meg, és valószínűleg hosszabb távon is hatással lesz a fogyókúrákkal és súlyvesztéssel kapcsolatos kutatásokra az a tanulmány, amit a jeruzsálemi Héber Egyetemen végeztek.

Az Oren Froy és Zecharia Madar professzorok által vezetett, Yoni Genzer és Hadas Sherman részvételével készített tanulmány rávilágított, hogy a gondosan időzített, de magas zsírtartalmú diéta testsúlycsökkenéshez, illetve az anyagcsere megváltozásához vezethet.

aki fogyni akar

Így a test a zsírt nem elraktározza, hanem inkább felhasználja olyankor, amikor a test nem jut táplálékhoz. Diéta - szigorú időrend szerint Korábbi tanulmányok már bebizonyították, hogy ha az emlősök napi ritmusát megzavarják, illetve magas zsírtartalmú étrendet követnek, az elhízáshoz vezet.

aki fogyni akar

A kutatók azt szerették volna meghatározni, milyen hatása van annak, ha a magas zsírtartalmú diétát hosszú távú, szigorúan időzített diétával kombinálják. A feltételezésük az volt, hogy ha az étkezést szigorú időrendhez kötik, akkor az helyreállítja a biológia órát, és csökkenti a magas zsírtartalmú étrend hatását - ami a normál étkezési rend mellett elhízáshoz vezetne.

Az állandó éhezés nem működik. Ha sikeresen szeretnénk fogyni, különösen fontos, hogy a táplálkozást és az életmódunkat úgy állítsuk át, hogy passzoljon hozzánk, és továbbra is élvezhessük az életet, ne szenvedjünk. A tartós sikert akkor tudjuk elérni, ha megtanuljuk szeretni az új életmódunkat. A kevesebb több — ez nem mindig igaz Sokan elkövetik azt a hibát, ha fogyni akarnak, nem esznek.

Meglepő eredményt hozott az egérkísérlet A kutatók 18 héten keresztül figyeltek meg egereket, akiket négy csoportra osztottak: az egyikbe azok kerültek, akik magas zsírtartalmú étrendet kaptak, de szigorú időrend szerint - vagyis ugyanazokban az időpontokban, ugyanannyi időn keresztül ehettek.

A harmadikba alacsony zsírtartalmú étrendet meghatározott időrend szerint, a negyedikbe pedig alacsony zsírtartalmú étrendet kötetlen időpontban kapó egereket soroltak.

10 LEGJOBB GYÜMÖLCS FOGYÁSHOZ - Ezeket edd ZSÍRÉGETÉSHEZ:

A program végére mind a négy csoportba tartozó egerek testtömege növekedett, ám nem azonos mértékben. A legtöbbet természetesen azok az egerek szedték fel, akik a kontrollálatlan, zsíros étrenden éltek, aki fogyni akar meglepő módon azok, akik zsírban gazdag, de kötött program szerint étkeztek, kevesebbet híztak, mint azok, akik kevésbé zsíros ételeket ettek, ám rendszertelenül.

Lehet, hogy érdekel