Sprint a legjobb a zsírvesztéshez

Hivatalosan is jobb a sprint, mint a kocogás!
Ha szeretnél gyorsan és hatékonyan zsírt égetni, akkor kezdj el sprintelni!

Vagy a testmozgás módja egy elegáns sziluettet és egy erős kardiovaszkuláris rendszert hoz létre. És a kettő szinergiája növeli a kihívást, és inspirálta a vezető fitness trénereket, hogy kipróbálják a kreatív kombinációkat, hogy megpróbálhassák önmagukat.

sprint a legjobb a zsírvesztéshez

Programtervezés Kettlebellek és testtömegáramkörök használhatók az erősség megteremtésére, ha nehéz súlyokkal és alacsony ismétlésekkel, vagy könnyebb súlyokkal és nagy ismétlésekkel zsírtalanítanak. A zsírégetésért a legjobban ki kell cserélni minden egyes edzésfajtát, vagy minden egyes áramkör típusát, ahol sprint a legjobb a zsírvesztéshez a pihenés, tanácsot ad Timothy Bellnek, a Jungle Fit személyi edzésének alapítójának.

sprint a legjobb a zsírvesztéshez

A kombinációk végtelenek, Bell jegyzetek, így tartsd testünket az új megközelítésekkel és próbáld meg verni a legjobbat. Timothy Bell Sample Workout Vegyük a vitaminokat, és éjszaka korán aludj lefeküdni, mielőtt megpróbálnád Bell súlyát és a kettlebell áramkört fogyni, mert ez egy humdinger.

A tréner azt javasolja, hogy öt percnyi ugrókötéllel felmelegedjen.

  1. Hogyan lehet zsírot veszteni vazelinnel
  2.  Заражал вирусами свое любимое детище.
  3. A hatékony zsírégetés alapjai :: Fitness Akadémia
  4. Hivatalosan is jobb a sprint, mint a kocogás!

Mindegyik áramkör egy percnyi egykaros kettlebell nyomógombból áll, a pushupokkal, az egykezes hintákkal, a 30 másodperces jelzéssel váltakozó kezekkel, hegymászókkal és a serlegek zömökkel, amelyek mindegyike a pihenés nélkül végzett. Ismételje meg három-öt alkalommal, Bell azt sugallja, egy percnyi pihenés az áramkörök között.

sprint a legjobb a zsírvesztéshez

Kipróbálhatja a 10 x as áramkört - öt kettlebell-gyakorlatot, öt testtömeg-gyakorlatot, 20 ismétlést - minden egy-két percig pihen, és kétszer ismételje meg magát, hogy hatékonyan törölje ki magát.

A kettlebell gyakorlatok közé tartozik a zömök, a kétkarú swing, az egykarú magas húzás, az egyik kar és az egykarú sor. A testtömeg gyakorlatok pushupokból, gyalogtúrókból, hegymászókból, szoros fogásokból és stabilitási labda lábak fürtjeiből állnak.

Minimális idő-ráfordítás, maximális edzés-hatékonyság: ez a HIIT edzés! Legjobb hiit a zsírvesztésért A leghatékonyabb tréning a magas intenzitású intervall edzés Szentgyorgyi Romeo Edzés, Intenset, No comments Ebben a blogbejegyzésben olyasmivel szeretnélek megismertetni, ami fenekestül forgatta fel az edzésről, a hatékonyságról alkotott nézeteket. A fogyás, fogyókúra, zsírégetés mindig is központi kérdés, de a módszerek időről időre változnak. Az intervallum-edzés is komoly áttörés volt a monoton kardiókhoz képest, de aztán, ahogy az egész egy rendszerré formálódott, az átrendezte az összes eddigi elképzelést, lerombolta a régi dogmákat. Könnyen találkozhattál magazinokban, neten a módszerrel, vagy még inkább a rövidítésével: HIIT — High Intensity Interval Training: azaz magas intenzitású intervall szakaszos edzés.

Lauren Brooks kondicionáló fókusz Ha jobban szeretne időzített intervallumokat számolni a reps számláláshoz, akkor próbálja ki a kettlebell tréner és Lauren Brooks által tervezett kondicionáló edzést. Az edzőterem-specifikus intervallum edző teszi ezeket könnyedé.

A Brooks azt ajánlja, hogy a kettlebell segítségével egy nyomógombból, kétkezes hintából, ugrási zömökből és magas húzásból álló áramkör álljon rendelkezésre, 30 másodpercig edzésenként és 30 másodperces pihenés között. Pihenjen másodpercig, és ismételje meg az áramkört két-háromszor.

Felvétel Clean Egész testes húzások húzódzkodás variációk, invertált evezés Válaszd a nagy, összetett gyakorlatokat, még ha nem is fűlik hozzá elsőre a fogad, és a várt hatás nem marad el! Még pár gondolat a kardióról A fogyás során a cél a gyakorlatok "hatékonytalansága". Ez némi magyarázatra szorulhat: minél kevésbé hatékony egy gyakorlat kivitelezése, annál több energiába kerül, annál több zsír ég el. Ez így már logikusan hangzik, igaz?

Kövesse a második áramkört, ugyanabban a mintában, de ebben az esetben végezzen egyfegyveres hintákat vagy csapdákat a kettlebellekkel, a testtömeg opcióval választható nyomással, és a kettős farmer séta a csengőjével. Népszerű Kategóriák.

sprint a legjobb a zsírvesztéshez

Lehet, hogy érdekel