Fogyás magas anyagcsere

Az anyagcsere-fokozás 9 módja

hasi zsír hogyan égesse el

Köztudott, hogy az ülő munkától, a kevés vízfogyasztástól, csokievéstől és a mozgásszegény életmódtól nem fogunk lefogyni, de sok más faktor is közrejátszik az anyagcsere sebességében.

A következő rossz szokásaidtól épp itt az ideje megszabadulnod!

napi étkezés a fogyás érdekében

Kevés tejterméket fogyasztasz Az izomnövekedés és a fogyás egyik kulcstényezője a sok tejtermék fogyasztása, méghozzá azok magas fehérjetartalma miatt.

Egy kutatás szerint azok a nők, akik naponta alkalommal fogyasztanak fehérjét, több zsírt égetnek el és több izmot építenek magukra, mint azok, akik csak naponta egy-két alkalommal esznek tejterméket.

Túl magas a hőmérséklet az otthonodban Egy kísérlet sorra vizsgálta egy csapatnyi ember étkezési szokásait és arra jutottak, hogy azok, akik 18,8 °C-nál magasabb hőmérsékletű helyiségben alszanak, több zsírt raktároznak el, mint a hidegben alvó társaik.

zsírvesztés turmix tál

Egyáltalán nem eszel szénhidrátokat Bár a szénhidrátok túlzott fogyasztásától hamar meg lehet hízni, kutatások sora bizonyítja, hogy az alacsony szénhidráttartalmú diéták az anyagcserét — és fogyás gyorsaságát — is alaposan lelassítják. Ez azzal magyarázható, hogy szénhidrát hiányával a testnek kevesebb energiája lesz a mindennapi feladatok gyors és természetes ellátására — fogyás magas anyagcsere a fogyás is lassabban fog menni.

megereszkedett mellek fogyás

Nem végzel erősítő edzéseket A bicepsz- és fenékerősítő gyakorlatok kiválóan segítenek az izomépítésben — ám csak akkor, ha nem szaladsz végig az edzéseken! A súlyzók gyakorlatok tökéletes kivitelezéséhez időre van szükség, nem lehet 10 mozdulatsort pár perc alatt letudni, mert csak rosszat teszel magadnak — és az izmaidnak.

Csuth Ágnes, családorvos A megfelelően működő anyagcsere valamennyi testi sejtet ellát mindennel, amire szüksége van, a salakanyagokat kiűzi a testből, lassan, de biztosan leépíti a fölösleges kilókat és a könnyedség érzését hagyja hátra. Az anyagcseréje azonban csak akkor tud megfelelően működni, ha megteremti számára a szükséges feltételeket és helyesen táplálkozik. A következőkben 4 tippet adunk, hogy segítségükkel fokozhassa anyagcseréjét, és hogy a lelassult folyamatokat felgyorsíthassa. Mi is az tulajdonképpen? Mindent, amit megeszünk, fel kell dolgozni, meg kell emészteni, és el kell különíteni a felhasználhatót a felhasználhatatlantól.

Sokat nassolsz Ahelyett, hogy csokoládét, puffasztott rizsszeleteket és sós-sajtos ropogtatnivalókat eszegetnél, inkább válts át a diákcsemegére és az olajos magvakra! Hogy miért? A kutatások szerint a telítetlen zsírsavakban gazdag olajos magvak mint például a dió olyan zsírcellákat aktiválnak, melyek még gyorsabban tudják elégetni rólad a zsírt. Naponta csak egy kis maroknyi dió fogyasztása ajánlott.

Nem sportolsz elég keményen Oka van annak, hogy mindenki csak a HIITazaz a magas intenzitású intervall edzésekről beszél. A felmérések alapján kimutatták, hogy azok a nők, aki hetente háromszor 20 percen át végeztek a HIIT edzést, 3 kilóval többet fogyhatnak le, mint akik heti 40 percen át kardióznak azaz futnak, bicikliznek, úsznak.

Sok tengeri sót fogyasztasz Bár a fogyás magas anyagcsere só sok szempontból jobb választás, mint az jódozott só, a kutatások szerint az utóbbi lassítja az anyagcsere működését!

  • Minden bizonnyal hallottál már olyat, hogy valaki a lassú anyagcseréjét hibáztatja azért, mert nem tud lefogyni, míg mások az anyagcseréjük felpörgetésével próbálkoznak, hogy azzal gyorsabb súlyvesztést érjenek el.
  • Mi az alapanyagcsere? Ha zsírt akarsz veszíteni, nem hagyhatod figyelmen kívül - Fogyókúra | Femina
  • 8 meglepő dolog, ami lassítja az anyagcserét | Well&fit
  • 30 napos zsírvesztés kihívás férfi
  • Diéta minden másnap

Ha egyikhez sem fűlik a fogad, inkább fogyassz kevesebb sót és több jódban gazdag ételt, mint például tengeri hínárt, tojást vagy más tengeri herkentyűket.

Nem mozogsz reggelente Felkelés után egyből a kocsiba vágod magad, az irodában pedig egészen estig ülsz?

hogyan fogyott beyonce az álomlányok számára

Nem csoda, hogy lassú az anyagcseréd! Ha keveset mozogsz reggel, lassabban fogsz lefogyni — legalábbis a legújabb brit kutatások szerint.

speciális k gabona segíti a fogyást

Fotó: RF.

Lehet, hogy érdekel