Diéta narancsbőr ellen, 5 napos étrend narancsbőr ellen

diéta narancsbőr ellen

diéta narancsbőr ellen

Feszesítő Falatok Szója : fitohormonjai feszesítik a kötőszöveteket, és segítenek megőrizni a bőr szépségét. Citrusfélék : a bennük levő bioflavonoidok gyulladásellenes, szabadgyökfogó hatásuk révén kitűnő bőrtápláló és -regeneráló diéta narancsbőr ellen.

diéta narancsbőr ellen

Csipkebogyó : legfontosabb hatóanyaga a C-vitamin, amely szilárdítja a kötőszövetet, emellett A- B1- B2- P- és K-vitamin is található benne.

Babcsíra: a bőrre kedvező hatással levő E-vitaminban gazdag. Szőlőmagolaj: az egyik leghatékonyabb bőrfeszesítő, mivel gazdag antioxidáns hatású anyagokban és telítetlen zsírsavakban, mint például a linolsav. Brokkoli, zeller : szembefordulnak a szervezet természetes vízvisszatartó hatásával, így nagy szerepük lehet abban, hogy a bőr feszes maradjon.

Étkezéssel a NARANCSBŐR ELLEN

Ásványi erő Vas: A vastartalmú élelmiszerek segíthetnek megelőzni a narancsbőr kialakulását. Fogyasszon minél több mandulát, mazsolát, lencsét és spenótot!

diéta narancsbőr ellen

Kálium: Ha sok sóban gazdag ételt fogyasztunk, testünk szöveteiben víz halmozódik fel. Ne sózzuk túl az ételeket, és együnk minél több káliumban gazdag ételt, mint például ananászt, céklát, lencsét és cseresznyét.

Cink: Hiányában meggyengülhet a kötőszövet.

diéta narancsbőr ellen

Hogy ez ne következzen be, egyen májat, tojást, teljes kiőrlésű gabonaféléket és olajos magvakat. Magnézium: A bab, a borsó és a banán magnéziummal látja el a szervezetet. Ez az ásványi anyag gátolja a bőr idő előtti öregedését.

diéta narancsbőr ellen

Lehet, hogy érdekel