Ülések segítenek a hasi zsírégetésben, Hasonló témájú cikkeink

Zsírégetés, leegyszerűsítve
  • 6+1 tuti tipp a hasi zsír felszámolására | Well&fit
  • A combzsír elégetésének hatékony módja

Ha hasizomedzésről van szó, szinte mindenkinek rögtön a felülések jutnak eszébe, ami nem véletlen. Ez a gyakorlat valóban nagyon hatékonyan fejleszti itt az izmokat.

Még akkor is sokat tehetsz életviteled jobbá tételéért, ha nincs túl nagy súlyfelesleged. Az alábbi trükkök segítségével hatékonyan csökkentheted derékkörfogatod. Hódolj a mediterrán diétának Bár a fogyókúrák többsége csak időszakosan tartható, így nem hoz tartós eredményt, a mediterrán diétát akár az életmódváltás részeként is beépítheted. Követői mind jelentős fogyásról számolnak be, és könnyebben érik el a lapos hasatmint a többi fogyókúrát tartók. A zöldségeken, gyümölcsökön, teljes kiőrlésű gabonákon, halakon, csirkén, zsírszegény görög joghurton, olívaolajon és vörösboron alapuló diéta pedig igen élvezetesen tartható hosszútávon is, hiánybetegségek nélkül.

Azonban ha kockahasat szeretnél, ennél egy kicsit többet kell tenned. Először is nagyon fontos, hogy igazán jó eredményeket csak akkor fogsz tudni elérni, ha odafigyelsz a táplálkozásodra.

ülések segítenek a hasi zsírégetésben

A hasizmok csak akkor látszanak, ülések segítenek a hasi zsírégetésben vékony a zsírréteg fölöttük. Ezt az állapotot csakis helyes étkezés mellett lehet fenntartani.

Másfelől azonban az sem mindegy, milyen és mennyi gyakorlatot csinálsz.

ülések segítenek a hasi zsírégetésben

Felülések a lapos hasért Sajnos helyi zsírégetés nem létezik, így a felülésektől nem csak a hasad fog fogyni. Mivel azonban erősítő edzésről van szó, így is hatékony eszköze lehet a fogyásnak egy otthon is elvégezhető torna.

ülések segítenek a hasi zsírégetésben

Amikor erősítesz, akkor az izmokon mikrorepedések keletkeznek, melyeket a szervezetnek regenerálni kell, ebből következik majd az izmok növekedése, fejlődése. Amíg a repedések gyógyulnak, izomlázat érzel, és a tested a folyamatokhoz extra kalóriákat használ fel. Ezt nevezik utóégető hatásnak. A felülések éppen ezért hatékony kiegészítői lehetnek egy fogyókúrának, ugyanis izmokat építenek, és jó sok kalóriától megszabadulsz velük.

ülések segítenek a hasi zsírégetésben

A következő gyakorlatokat beiktathatod a napi tornáidba, vagy végezheted őket együtt heti két alkalommalegyetlen nagy, hasizomra fókuszált edzés formájában. Ha ez utóbbit választod, akkor az első két hétben minden gyakorlatból csinálj egy, majd a második héttől kettő, a negyedik héttől három sorozatot.

HÁZI ZSÍRÉGETŐ - gyors és olcsó

A második hónap után pedig haladhatsz egy nehezebb edzésterv felé. A sorozatok és a gyakorlatok közt tarts másodperces szünetet.

Hatályos:

Kiemelkedően fontos, hogy minden mozdulatsort szabályosan, közepes tempóval végezz. Mutatjuk, hogy csináld jól, és variáld hatékonyan a felülést!

Íme 7 olyan kutatói felfedezéseken alapuló módszer, mellyel hamar csökkentheted a deréktérfogatod.

Lehet, hogy érdekel