Elrontottam a diétát

elrontottam a diétát

fogyás túrón keresztül

Például szombaton kihagyod az ebédet, de este étterembe mentek, ahol már annyira elrontottam a diétát vagy, hogy a salátát leves követi, a levest főétel és még két pohár chardonnay is lecsúszik. Ezt […] Ha valaki fogyókúrázik, előbb-utóbb eljön az a pont, ami után lazábbra fogja a gyeplőt. Aztán a mérleget meg betolod az ágy alá, hogy véletlenül se kerüljön szem elé. Úgy érzed, legyőzettél, így elrontottam a diétát továbbra is lazázol, és mielőtt észbe kapnál, a kínkeservvel leadott öt kiló már vissza is kúszott.

nyomon követni a makrókat a fogyás érdekében

Ilyenkor újra össze kell szedned a magadban rejlő lelkierőt, hogy a makacsul ragaszkodó felesleget megint ledolgozd. Ez pedig szinte biztos belépőt jelent a jojódiéta ördögi körébe, amiből nehéz kitörni, de nem lehetetlen.

kövér karok fogyás

Az első lépés a siker felé: tanuld meg a kudarcokat a helyükön kezelni! Fogadd meg tippjeinket és kerekedj felül gyorsan a diéta bakikon!

Keress receptre vagy hozzávalóra

És emiatt rakódnak majd rád a kilók. Gyors megoldás: Ízlelj meg alaposan minden falatot: A trükk abban rejlik, hogy minden egyes harapásra összpontosítani kell, élvezd az ízek harmóniáját még ha az egy gyorséttermi szendvics is — így ez valódi élvezet lesz, amire viszont nem szabad és nem is kell mindennap sort keríteni.

Legközelebb: Rendelj alacsony kalóriájút: Ha tényleg nincs más opció a gyorséttermen kívül, válassz olyan ételeket, amelyek nem okoznak akkora kárt.

A vacsora legyen csupán egy sajtburger és sült krumplit soha ne kérj, inkább salátát rendelj helyette. Sok alacsony zsírtartalmú ételt eszem És még mindig nem olvadtak le a kilók, igaz?

Ennek is megvan az oka: mivel ezeket az ételeket egészségesnek hisszük, hajlamosak vagyunk belőlük többet falatozni. És több étek — még ha zsírszegény is — több kalóriát jelent. Gyors megoldás: Olvasd el figyelmesen a címkét: A csomagolás elülső része általában bizakodásra ad okot, de a zord tények mindig a tápanyagokról szóló A fogyás 5 módja között elrontottam a diétát.

Mert lehet valami alacsony zsírtartalmú, attól még nem biztos, hogy egészséges.

# EmergenciaSíNutre: Mit tegyek, ha megszegtem a diétát?

Legközelebb: Egyél zöldségeket: A zöldségek alacsony kalóriájúak és jól eltelítenek. Ha ebéd előtt megeszel egy nagy adag salátát salátalevél, répa, zeller, paradicsom és uborka nyakon öntve zsírszegény dresszinggel és light sajttalkésőbb kevesebbet fogsz fogyasztani. Egész héten nem mozogtam A futócipőt berúgtad az ágy alá, a taposógépre rá se bírsz nézni és a fitnesz dvd-id is érintetlenül állnak a polcon.

Nehéz újra motiváltnak lenni jó néhány nap kihagyás után, de ezek a kihagyott napok könnyen hetekbe fordulhatnak, szóval fontos, hogy gyorsan újra nekiveselkedj.

Gyors megoldás: Menj ki a szabadba és sétálj 10 percen át: Ennyi biztos, hogy még egy zsúfolt napba is belefér! Legközelebb: Gyűjtsd magad köré a barátokat: Keress olyan barátokat, akik mindennap hajlandóak veled futni, így a mozgás is élvezetesebb lesz, és nem hagysz ki egy alkalmat sem! Találj egy igazán szórakoztató mozgásformát: Ha már unod a taposógépet az edzőteremben, próbálj ki egy új aerobic órát. Kihagytam a reggelit Siettél, vagy úgy gondoltad, megspórolsz néhány kalóriát?

Bármelyik is legyen, 11 óra körül olyan farkaséhes leszel, hogy nem tudod majd eldönteni, két kakaós csigát vegyél-e a pékségben, vagy két marék cukorkát zsebelj be a kollégád asztaláról.

Elrontottam a diétát, 9 gyakori hiba, ami tönkreteszi a diétát | helyimertek.hu

Gyors megoldás: Egyél valamit, de állj ellen a káros ételeknek: Tovább érzed magad eltelítve, ha gyümölcsöt, zsírszegény joghurtot vagy néhány szelet sajtot veszel magadhoz. Egy energiaszelet is megteszi a hatását, de figyelj az összetevőkre: legalább 3 g rost, 8 g protein legyen benne, és kalóriánál kevesebbel terhelje a szervezetet.

a felesleges testzsír elégetésének legjobb módja

Legközelebb: Ne bonyolítsd túl a reggelit: Hogy soha többé ne hagyd ki ezt az étkezést, tarts otthon könnyen elkészíthető finomságokat. Például zabpelyhet, müzlit és persze gyümölcsöket.

Így oldd meg, ha hibáztál a diétádban

De óvakodj a kifejezetten reggelre szánt kekszektől, péksüteményektől, ezek tele vannak cukorral. A nap folyamán négy óránként egyél: Nem teszel kárt a diétában, ha délelőtt és délután is elmajszolsz egy kis nassot, sőt így még a főétkezések előtt jelentkező éhséget is csillapítod. Kapcsolódó cikkek.

véletlenszerű súlygyarapodás és fogyás

Lehet, hogy érdekel