A zsírégetés metabolikus folyamata.

a zsírégetés metabolikus folyamata

A zsírégetés metabolikus folyamata, Zsírégetés mesterfokon I.

Rudolf Dániel A 3 leghíresebb szovjet szexbotrány A MetCon metabolikus kondicionálás rövid, rendkívül intenzív edzésforma, amely kiválóan alkalmazható az edzőtermi edzések levezető szakaszában, de akár önálló egységként is, ha éppen kevesebb időnk jut a napi testmozgásra. Az expressz edzések lényege a metabolikus kondicionálás, vagyis az anyagcsere megfelelő beállítása és a strukturált intervallumedzés. Ez azt jelenti, hogy az aktív és pihenő szakaszok váltják egymást, és ezzel a lehető leghatékonyabbá tesszük a szervezet energiaellátó rendszerének működését.

A Prevention oldalán Holly Rilinger profi edző osztja meg tapasztalatait az edzésformával kapcsolatban. Mi is a MetCon?

Zsírégetés kondicionálása

Egyszerűen fogalmazva a metabolikus vagy anyagcsere-kondicionálás minden olyan testmozgás, amely növeli a test energiarendszereinek hatékonyságát. Ezek az edzések könnyedén igazíthatók az egyén fizikai állapotához és az elérni kívánt célhoz.

Sok sportoló alkalmazza ezt a módszert ahhoz, hogy növelje a sportteljesítményét, de nagyszerű módja lehet az anyagcsere és a fogyás mértékének fokozására is. Az edzésforma lehetővé teszi, hogy magas intenzitású intervallumokban dolgozzunk, így a lehető legrövidebb idő alatt égessünk el minél több kalóriát. A magas intenzitás segít felturbózni az anyagcserét, ez az állapot pedig az edzés befejezése után is megmarad.

A hatékony zsírégetés alapjai

Mit kell tudni az energiarendszerekről? Szervezetünk az igénybevétel intenzitásától és időtartamától függően más és más rendszerek segítségével mozgósít energiát.

  • Fogyás alvással
  • Az elhízás a
  • A napi 1-szeri étkezés, 7 pozitív hatása sok kovácsolás és fogyás Így zajlik valójában a zsírégetés!
  • Zsírfogyasztás zsírvesztés com

Az anaerob, vagyis oxigént nem igénylő folyamatok vészhelyzetben, ugráskor, dobáskor, sprintfutáskor kapcsolódnak be. Az intenzív edzéskor a szervezet a szükséges tápanyagokat a gyors anyagcsere segítségével égeti el, amelyhez nincs szükség nagy mennyiségű oxigénre, tehát az oxigénszállító rendszer csak korlátozott képességekkel rendelkezik, ezért az energiaátalakítás melléktermékeit más anyagcsere-folyamatoknak kell feldolgozniuk.

Aerob edzés alatt a testmozgáshoz szükséges energia előállítása nagy mennyiségű oxigén felhasználásával történik.

  1. Megtudhatja, hogyan égethet el több kalóriát, illetve, hogyan serkentheti az anyagcseréjét.
  2. Zsírégetés és erősítés egyszerre? Ezt tudja a MetCon - Dívány
  3. 3 nap alatt nincs fogyás
  4. Elveszíti a has kövér középkorú
  5. A chili segít a fogyásban
  6. Dieta de slabit usoara

A test a rendelkezésére álló szénhidrátokat és zsírokat oxigénégetéssel éri el, így biztosítva az izmoknak a kellő energiát.

Aerob folyamat megy végbe olyan mozgás közben, amely alacsony vagy közepes erőkifejtést igényel.

a zsírégetés metabolikus folyamata

Hogyan építsük be mindezt az edzésbe? A tökéletes anyagcsere-kondicionáló edzés megtervezése teljes egészében attól függ, hogy milyen célokat tűztünk ki magunk elé. Emellett pedig érdemes szem előtt tartani azt is, hogy mennyi időt tudunk edzésre szánni.

Így zajlik valójában a zsírégetés! - Zsírégetési folyamat az emberi testben

De személyi edző nélkül is megoldhatjuk, hiszen mindig kéznél van a pulzusunk. A célpulzuszóna kiszámítása rendkívül egyszerű.

a zsírégetés metabolikus folyamata

A nyugalmi pulzusunk az a a zsírégetés metabolikus folyamata, amennyit nyugalmi állapotban ver a szívünk percenként, például ágyon fekve. A pulzustartalékunkat úgy tudjuk meghatározni, hogy a maximális pulzusszámból kivonjuk azt, amit nyugalmi helyzetben mértünk.

  • Fogyókúra program nőknek
  • Zsírégetés és erősítés egyszerre?
  • Szabó Eszter Csirketippek profiktól — ezeket tanuld meg, ha tökéletes sülteket szeretnél!
  • Gyorsan de egészségesen kell fogyni

A pulzustartalékunkat szorozzuk meg 0,7-tel, majd ezt a számot adjuk hozzá a nyugalmi pulzushoz. A a zsírégetés metabolikus folyamata szorozzuk meg 0,tel, majd ezt a számot adjuk hozzá a nyugalmi pulzushoz. Magas intenzitású edzés közben a pulzusunknak a 4.

a zsírégetés metabolikus folyamata

Miből álljon össze az edzés? Általános szabályként Rilinger azt mondja, hogy az alacsonyabb munka és pihenési arányok, mint például azideálisak a teljesítmény fokozására, míg a nagyobb arányok, például ésjobbak az állóképesség javítására.

a zsírégetés metabolikus folyamata

Az anaerob energiarendszer például szuperül működik, ha 10 másodpercet intenzíven kerékpározunk, majd két teljes perc pihenőt tartunk. A gyakorlatok kiválasztásakor azonban ne feledkezzünk meg arról, hogy minden izomcsoportot átmozgassunk. Válasszunk mondjuk, öt gyakorlatot, amelyek különböző izomcsoportokra irányulnak. Ezeket egymás után hajtsuk végre, így a kör végére a teljes testünket átmozgatjuk.

a zsírégetés metabolikus folyamata

Figyeljünk arra, hogy elegendő időt biztosítsunk az energiaszint regenerálódásárahiszen enélkül könnyen csökkenhet a gyakorlatok intenzitása. Oszd meg másokkal is!

Lehet, hogy érdekel