Hula hooping segít a fogyásban. Milyen gyakran karikázzak, hogy fogyjak

hula hooping segít a fogyásban

Milyen gyakran karikázzak, hogy fogyjak Milyen gyakran karikázzak, hogy fogyjak Sokan kérdezitek tőlünk, hogy milyen gyakran érdemes karikázni, ha a fogyás a cél.

A hulahopp karika nem csupán a gyerekek szórakozását szolgálja.

Elég nehéz erre a kérdésre jó választ adni, mert minden ember más és más. Mégis megpróbálunk ebben a cikkben egy általános érvényű edzéstervet adni a fogyni vágyó karikásoknak. Mint minden a fogyás céljából folytatott edzésnél a lényeg a folytonosságon és az intenzitáson van.

hula hooping segít a fogyásban milyen zsírégetőt kell bevenni

Sokan gondolják, hogy elég heti 1szer 2 órát karikázni és majd hip-hop leszaladnak a kilók. Pedig sajnos a gyakorlatban ez nem így van. Itt is folyamatos, céltudatos munka eredménye a fogyás, mint bármelyik másik sportnál.

A karika a testen

A lényeg a folyamatos, akár napi rendszerességi edzés, még akkor is ha csak percet tudjuk pörgetni a karikát. Azt javasoljuk, hogy minden nap pörgessük a karikát legalább percig.

hula hooping segít a fogyásban fogyás krny k tippeket

Ha egy edzéstervet szeretnél készíteni javaslom a következőt: hétfőtől szombatig próbáld meg a karikázást minden nap, majd vasárnap pihenj egyet. Ha esetleg egy nap kimarad akkor sincs zsírégető hk, de próbáld meg tartani a kitűzött edzéstervet.

Első héten elég percet pörgetni, majd hetente hula hooping segít a fogyásban az időt 5 percekkel.

Weighted Hula Hoop Workout For Beginners Omi 'Hula Hoop' -- Dance 2 Enhance Fitness

Ha a 10 perc kevésnek tűnik akkor nézd meg, hogy mennyi az az idő, amit még kényelmesen tudsz lepörgetni. Nem érdemes az első héten megszakadni fél órákkal, mert az kihat a következő hét edzéskedvére.

hula hooping segít a fogyásban van egy hónapod lefogyni

Inkább karikázzunk kevesebbet, hogy a következő napokra is maradjon erőnk. Próbáljuk meg az energiánkat úgy beosztani, hogy az utolsó perceket jobban megpörgetjük.

Karcsúsító karika. Hasznos videók a karikás fogyásról Ne rohanjon drága edzőgépet vásárolni! Most ez nem csak egy karika a forgatáshoz, hanem egy kalóriaszámláló, masszírozó, tie-master, expander. Mozogjon a szobában kis lépésekben 2 db 5 perc Engage - emelés és nyújtás, süllyesztés; hajtsa össze a keféket a mellkas szintjén.

Tehát, ha 10 perc a karikázási idő akkor az utolsó 1 percben nagyobb forgásszámmal pörgessük a karikát. Lelkesedésünket segítheti egy edzés táblázat, amin a napokat és a karikázási időt tudjuk feljegyezni.

hula hooping segít a fogyásban lefogyott fogyni

Véleményünk szerint a legfontosabb a rendszeresség és a fokozatosság. Ésszerű edzésterv mellett akár hónap múlva már látszódik az eredmény.

hula hooping segít a fogyásban cla és zsírégetők

Legújabb cikkek.

Lehet, hogy érdekel