Hogyan lehet fogyni nemcsak a súlya

Számos fogyókúrás módszer közül nagyon nehéz kiválasztani a valóban hatásos és hosszú távon kivitelezhető változatot.

hogyan lehet fogyni nemcsak a súlya

A gyors fogyást ígérő csodaszerek vagy kalóriamegszorítás csak ideiglenesen jelentenek megoldást, hiszen a gyors fogyás hamarosan jojóeffektust eredményez, nem beszélve arról, hogy az egészséget is veszélyezteti.

Az egészséges fogyás mértéke heti fél-egy kiló, ha ennél gyorsabban megy le az extra súly, akkor szinte elkerülhetetlen a jojózás, a leadott kilók pillanatok alatt visszakúsznak, a hízás pedig folytatódik.

  1. Sok diétával kapcsolatban hallhatod, hogy egy hét alatt több ruhaméretnyi vagy öt-tíz kilós fogyást ígér.
  2. Arra viszont jó, hogy beindítsa a tartós fogyáshoz vezető életmódváltást.
  3. Gyors zsírégető étkezés felülvizsgálata
  4. Tartson be 7 szabályt és fogyjon egy hét alatt 4,5 kilót
  5. Este nehezebb vagy?
  6. Kalóriaszámlálás fogyókúra

Extrém kalóriamegszorítás miatt a szervezet éhező módba kapcsol, vagyis úgy érzékeli, hogy nem kap elég tápanyagot, ezért a bevitt ételből egyre többet raktároz el zsír formájában. Ha megfogadod tanácsainkat, nemcsak a plusz kilóktól szabadulhatsz meg tartósan, de az egészségednek is jót teszel.

Tetszett a cikk? Még nem regisztrált? Iratkozzon fel hírlevelemre!

Kalóriadeficit A fogyás alapja minden esetben a kalóriadeficit. Egy 70 kilogramm súlyú, centiméter magas, közepesen aktív, 35 éves fiatal nőnek nagyjából napi kalóriára van szüksége a súlytartáshoz, heti fél kiló fogyáshoz pedig napi kalóriányi deficitre, azaz kcal-t kell bevinnie.

Ehhez nem feltétlenül csak az étkezéseken kell változtatni, a legideálisabb, ha egy részét mozgással kompenzálja az ember, például fél óra kocogás akár kcal-t is égethet. Ahhoz, hogy heti egy kiló fogyáshoz hány kalóriát kell elégetned, ebben a cikkünkben találsz segítséget.

hogyan lehet fogyni nemcsak a súlya

Makrotápanyagok Az sem hogyan lehet fogyni nemcsak a súlya, az energia milyen tápanyagokból származik: a kalóriák mellett a makrotápanyagok, fehérjék, zsírok, szénhidrátok napi elosztása is fontos. Azt, hogy pontosan melyikből mennyire van szükséged fogyás esetén, ide kattintva tudod kiszámolni.

hogyan lehet fogyni nemcsak a súlya

A cikk az ajánló után folytatódik Feszültségoldás természetesen A Zen illóolaj-keverék relaxáló, harmonizáló illatkombinációjával segíti a napi stressz legyőzését, finom illatának köszönhetően pedig nyugalommal, vidámsággal tölti meg a teret.

Ha téged is legyűrnek a feszültséggel teli mindennapok, válaszd ezt a megoldást. Promóció Megfelelő mozgás Bár a kalóriadeficittel önmagában is elérheted a fogyást, a tónusos test kialakítása érdekében érdemes a rendszeres sportot is beiktatni az életedbe.

Lehet, hogy kiválasztják az éppen divatos diéták egyikét, aztán fogynak vele 5, legfeljebb 10 kilót, és mivel ekkora túlsúlynál ez a fogyásmennyiség még nem túl látványos, a fogyni vágyó pár hét kínlódás után elveszti a kedvét, és úgy dönt, abbahagyja. Az orvosok, táplálkozási szakértők általános véleménye szerint tartósan fogyni szép fokozatosan lehet az optimális fogyást leggyakrabban heti 0, kilóban állapítják meg.

A legjobb zsírégető mozgások közé tartozik a kardióa súlyzós edzés, a saját testsúlyos gyakorlatok vagy a magas intenzitású intervallumedzésutóbbi a legjobb zsírégető mozgásforma a szakértők szerint.

Ha tudni akarod, melyik mozgás mennyi kalóriát éget, korábbi cikkünkben találsz segítséget.

kapcsolódó

Elegendő alvás és a stressz kerülése Az alváshiány nemcsak az agyműködést, de a zsírsejtek működését, így a szervezet anyagcseréjét is negatívan befolyásolja. Nem beszélve arról, hogy ennek hatására nő a szervezetben a ghrelin, azaz az éhséghormon szintje, így másnap sokkal laktatóbb ételekhez nyúlhatsz, ami plusz kalóriákat eredményezhet.

hogyan lehet fogyni nemcsak a súlya

Bár a rohanó világban nagyon nehéz elkerülni a stresszt, ennek hatására nemcsak többet eszel, de a szervezet is egyre több energiát raktároz el zsír formájában a has és derék körül.

A stressz hatására megnövekszik a gyomorsav mennyisége is, ami hosszú távon refluxot, emésztési problémákat és puffadást okoz. Rendszeres testmozgással és alvással csökkentheted a cirkadián óra és fogyás az életedben.

Megfelelő vízfogyasztás A diéta és az edzések alatt a folyadékpótlás megfelelő mennyisége is fontos.

Június Azóta nemcsak 25 kilótól sikerült megszabadulnia, hanem a hátfájdalmaitól és a szívritmuszavarától is.

A vízigény testsúlytól, nemtől, kortól, aktivitási szinttől és testzsírszázaléktól is függ, de átlagosan napi két és fél liter tiszta, szénsavmentes víz fogyasztása javasolt. Vannak bizonyos ételek, melyek kifejezetten hozzájárulnak a hasi hízáshoz, mert raktározásra sarkallják a szervezetet. Jobb ezeket kerülni!

A legjobb diéta, nem csak fogyáshoz

Lehet, hogy érdekel